O nas

Firma istnieje od 2012 roku na rynku Radomskim.
Obecnie oferujemy szeroki zakres usług związanych z instalacją wielu systemów multimedialnych oraz teleinformatycznych dla potrzeb instytucji, szkół, obiektów sakralnych oraz klientów indywidualnych.

 

Dla naszych klientów na życzenie wykonujemy indywidualną konfiguracje oraz wycenę montowanego systemu, uwzględniając maksymalną jakość urządzeń w stosunku do możliwości finansowych zamawiającego.

Każda nasza usługa poparta jest stałą troską
o pewność działania urządzeń które instalujemy.
Zapewniamy również możliwość stałych przeglądów konserwacyjnych systemów alarmowych oraz wizyjnych w okresie gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym.

 

Posiadamy: 

  • świadectwo autoryzacji nr 131/I/98
  • Upowaznienie w zakresie instalowania oraz konserwacji systemów alarmowych
  • Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia
  • Upoważnienie z zakresu szkoleń elektronicznych systemów zabezpieczeń.
  • Upoważnienie z zakresu szkoleń systemów multimedialnych
  • Szereg certyfikatów renomowanych firm na sprzedaż, konserwację oraz serwis produktów